S firmou XART mám za celý čas spolupráce výborné zkušenosti. Tvoří tým odborníků. Cokoliv je potřeba řešit, není to žádný problém. Okamžitě se na mém dotazu pracuje, aktivně a efektivně se řeší. Firma XART neustále pracuje na inovacích a zlepšeních. Nárůst prodeje je úžasný. Za spolupráci jsem velmi ráda. Oceňuji přátelskou atmosféru firmy a důvěru, s kterou se mohu na lidi v ní obrátit."
Lea Kment
Provozovatelka e-shopu
Aplikatorsparovacihmoty.cz je e-shop s originálním českým výrobkem pro kutily – spárovací pistolí. Jeho majitelka Lea Kment nás požádala, abychom jí pomohli s komplexním zviditelněním na internetu. Jak jsme postupovali?
Začali jsme od píky redesignem e-shopu, v rámci kterého jsme web optimalizovali jak z hlediska UX, tak z pohledu SEO. Již díky těmto úpravám začala růst návštěvnost i tržby. Zásadní podíl na růstu ovšem mají PPC. Pomocí vhodných typů kampaní a jejich pravidelných optimalizací přivádíme na web relevantní návštěvnost. Mimo to e-shop podporujeme na sociálních sítích a pomocí zbožových vyhledávačů.
Původní e-shop Aplikatorsparovacihmoty.cz byl po grafické, obsahové i uživatelské stránce zastaralý a těžko optimalizovatelný. Klientce jsme proto v prvé řadě doporučili redesign. Před jeho realizací jsme zpracovali analýzu klíčových slov, která nám poskytla podklady jak pro optimální návrh struktury webu, tak pro důkladné SEO.
Opravdu jsme nelenili a všechny texty na webu jsme optimalizovali tak, aby byl e-shop snadno vyhledatelný pro relevantní návštěvníky. Naši aktivitu jsme zaměřili také na linkbuilding neboli budování kvalitního odkazového profilu, abychom aplikátor spárovací hmoty dostali do povědomí.
Zásadní podíl na růstu návštěvnosti i tržeb mají PPC kampaně. Postupnou optimalizací a využitím možností strojového učení jsme získali množství návštěvníků, kteří podobný nástroj hledají, uvažují o něm, anebo jsou v cílové skupině, které by se mohl hodit. Pravidelně také ladíme klíčová slova, cílení, texty reklam a PNO (podíl nákladů na obratu), zkoušíme nové typy reklam, omezujeme méně úspěšné kampaně apod.
V případě Aplikátoru spárovací hmoty poctivě aplikujeme model See-Think-Do-Care. To znamená, že se nezaměřujeme pouze na osoby, které už hledají spárovací pistoli, ale i na potenciální zákazníky, kteří o existenci aplikátoru spárovací hmoty zatím třeba ani nemají tušení – ale podle jejich zájmů by se jim mohl hodit. Kromě PPC kampaní v obsahové síti proto celoročně využíváme i sociální sítě Facebook a Instagram, kde nám běží tzv. brandové kampaně. Průběžně přitom měníme kreativu, abychom se neopakovali a potenciální zákazníky nenudili.
Díky pravidelnému hodnocení statistik e-shopu víme o každé změně pozic ve vyhledávačích i případných problémech, které by tyto výkyvy mohly způsobit. Pravidelně se věnujeme kontrole a aktualizaci technického SEO, upravujeme metadata jednotlivých stránek (titulky, meta popisy a popisy produktů), rozšiřujeme texty, píšeme novinky, doplňujeme nové produkty apod. Díky tomu se v dlouhodobém měřítku držíme na předních pozicích na všechna relevantní klíčová slova.
Nedílnou součástí naší marketingové strategie jsou také zbožové vyhledávače/srovnávače s výhodným poměrem cena-výkon. Základem pro jejich správné fungování je kvalitně vytvořený produktový feed, který obsahuje všechny nezbytné i volitelné parametry tak, aby byly produkty dobře vyhledatelné.
Prostřednictvím tohoto programu zajišťujeme pro klienta pravidelný a dlouhodobý marketingový rozvoj jeho projektu a zároveň garanci kapacit našeho marketéra, který projekt vede, zaštiťuje a komunikuje. Jeho úkolem je také příprava, plnění a vyhodnocování mediaplánu neboli harmongramu konkrétních marketingových aktivit na míru na určité období.
Samozřejmostí je i průběžné reportování - klientovi pravidelně zasíláme marketingový report, kde najde okomentované grafy návštěvnosti svého webu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd.
V rámci tvorby webu zajišťujeme také služby v oblasti hostování stránek. Klientům garantujeme pravidelné bezpečnostní audity, dostupnost služeb SLA 99,9 %, zálohování v pravidelných intervalech, webové rozhraní pro administraci služeb a vyhrazený prostor pro web ve výši 50 GB s možností rozšíření o další balíčky prostoru navíc.
Naše doménové služby s garancí digitální bezpečnosti zahrnují DNSSEC, SSL, DKIM, SPF, DMARC a IPv6.
Vyplňte prosím následující pole a odešlete dotaz