Máte web. A co teď? Chtělo by to co nejvíc zákazníků, že? Od toho je tu online marketing.
Máte web. A co teď? Chtělo by to co nejvíc zákazníků, že? Od toho je tu online marketing.
Pokud se rozhodnete využívat internetový marketing, vašeho webu či e-shopu se "ujme" jeden z našich zkušených marketérů. Důkladně se seznámí s vaší společností, její vizí, službami či produkty a navrhne takové formy podpory, které se pro vás nejlépe hodí.
Mohou to být například PPC kampaně čili placené reklamy na Googlu/Seznamu/Facebooku, optimalizace webu na důležitá klíčová slova (tzv. SEO), správa sociálních sítí, psaní reklamních textů neboli copywriting atd. Tyto kanály a formy reklamy vždy vybíráme s ohledem na marketingové cíle, které si spolu stanovíme. Nejčastěji to bývá:
Samozřejmostí je průběžné vyhodnocování – každý měsíc od nás dostanete marketingový report, kde najdete okomentované grafy návštěvnosti vašeho webu/e-shopu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd. Bez zpětné vazby to totiž v poctivém online marketingu nejde.
Marketing je dynamický obor, ve kterém se neustále něco mění. Proto co chvíli absolvujeme různá školení a kurzy, jezdíme na přednášky a workshopy a skládáme nejrůznější testy a certifikáty. Mimo jiné jsme držiteli těchto certifikátů:
SEO je zkratka „Search Engine Optimization", což bychom mohli volně přeložit jako soubor optimalizací, které vedou k lepší viditelnosti vašeho webu na Googlu, Seznamu atd. Jednoduše řečeno jde o to, aby vás lidé snadno našli.
V SEO se zaměříme na taková klíčová slova, která jsou pro vás důležitá a zároveň jsou konkurenceschopná. Proto začneme tím, že pro vás připravíme analýzu klíčových slov. V ní najdete vyhledávací výrazy z vašeho oboru, které lidé zadávají do vyhledávačů, hledanost těchto klíčových slov v jednotlivých měsících i vaše aktuální pozice na tyto vyhledávací fráze.
Vybraná klíčová slova poté použijeme na vhodných místech vašeho webu, jako jsou např. titulky a meta popisy stránek, nadpisy, alternativní texty obrázků, interní odkazy atd. a budeme sledovat a průběžně reportovat, jak váš web ve vyhledávačích stoupá a jak se mění jeho pozice.
Copywriting. Za tímto slovem se skrývá psaní marketingových textů - textů na webové stránky, popisů produktů do e-shopů, příspěvků na sociální sítě, PR článků atd. Textů, které se dobře čtou a zároveň prodávají vaše služby/produkty. Napsat je je ale často dřina, která vyžaduje odstup, nadhled, cit pro jazyk, empatii a tah na branku.
Kvalitní copywriting je důležitý pro celkovou SEO strategii na webu - optimalizaci obsahu pro vyhledávače. Čím více relevantních klíčových slov v rámci textu nabídnete, tím lépe pro neplacené vyhledávání (zejména na Googlu a Seznamu).
Pokud máte pocit, že vám něco z toho chybí, nechte psaní na jednom z našich copywriterů. Pro ně to bude hračka!
PPC znamená „Pay Per Click". Jde o druh reklamy, kde platíte ne za její zobrazení, ale až za to, když na ni někdo klikne. Typickým příkladem jsou reklamy ve vyhledávačích Google a Seznam.
Klidně si to vyzkoušejte – zadejte do vyhledávače třeba „dámské boty". Určitě se vám na prvních místech zobrazily reklamy různých e-shopů s obuví, že? Pokud na některou z nich kliknete, jejich inzerentovi se odečte určitá částka.
Vypadá to jednoduše, ale opak je pravdou. Za jednou takovou reklamou je obrovský kus práce zkušeného "PPCčkaře": analýza vyhledávacích dotazů, rozdělení klíčových slov do kampaní a sestav, vytvoření inzerátů, které se budou líbit vyhledávačům (jinak je vůbec nezobrazí) i čtenářům (jinak na ně nekliknou), pravidlené kontroly a optimalizace, reportování statistik a mnoho dalšího.
PPC kampaně umíme nastavit například i tak, aby se vaše reklamy zobrazovaly jen v určité dny a hodiny, pouze ve vybraných krajích nebo jen určitým skupinám lidí podle jejich zájmů. Můžeme pro vás připravit textové reklamy, obrázkové reklamy, kombinované reklamy nebo třeba produktové reklamy (v případě e-shopů). Možností je spousta, pojďme je společně vyzkoušet...
Newsletter (e-mailový zpravodaj) může být jedním z nejefektivnějších prodejních kanálů. Je totiž ideální na oslovení vašich stávajících zákazníků, kterým chcete něco důležitého napsat. Třeba, že mohou využít slevovou akci ve vašem e-shopu. Nebo že je chcete pozvat na otevření nové pobočky. Anebo že se chystáte na veletrh a máte pro ně vstupenky zdarma.
Vybraným lidem pošleme perfektně graficky a textově zpracovaný newsletter, kde jim vše potřebné sdělíme.
Máte firemní profil na Facebooku nebo Instagramu? A máte čas a chuť se o něj starat = pravidelně vymýšlet a plánovat příspěvky včetně atraktivní grafiky, reagovat na komentáře, odpovídat na zprávy, ...? Pokud ne, bez obav to nechte na nás.
Nejprve samozřejmě zjistíme, jaké fanoušky máte a jakým způsobem bychom s nimi měli komunikovat – Budeme jim tykat, nebo vykat? Chceme působit formálně, anebo neformálně? Chtějí se vaši fanoušci spíš pobavit, nebo se něco dozvědět? Jaké mají zájmy? Podle těchto kritérií potom vytvoříme svébytný komunikační styl, který budeme používat, a navrhneme komplexní strategii vašich sociálních sítí.
Už léta takto pečujeme o řadu firemních facebookových i instagramových stránek (ALPA - Facebook, ALPA - Instagram, AGROCENTRUM ZS - Facebook, Broker Consulting Velké Meziříčí - Facebook, Vezeko - Facebook atd.) a s nadšením se postaráme i o tu vaši. Stačí říci.
Žádný problém. Rádi pro vás připravíme efektivní reklamy na sociálních sítích včetně originální grafiky. Díky nim můžeme získat nové fanoušky vašich stránek, přivést vám potenciální zákazníky na web, rozšířit povědomí o vaší značce atd. Velkou výhodou těchto kampaní je jejich zacílení - vaše reklamy dokážeme cílit na uživatele sociálních sítí podle jejich bydliště, věku, vzdělání, zájmů atd. Chcete například oslovit muže od 20 do 60 let z Velkého Meziříčí a okolí, kteří pracují ve stavebnictví a/nebo se věnují kutilství? Rádi vám pomůžeme.
Administrativní zajištění náboru nových pracovníků je velmi obsáhlá a časově náročná činnost. Rádi vám pomůžeme. Nabízíme komplexní balíček služeb, který zahrnuje jak podporu personální agendy, tak její kvalitní marketingové zpracování.
Jednotlivé služby vždy pečlivě volíme a kombinujeme podle konkrétních požadavků našich klientů, jejich oboru podnikání, aktuální situace na trhu práce apod.
Naším cílem je nejen najít ty správné uchazeče, ale také zefektivnit personální procesy v každé firmě, se kterou spolupracujeme, a zlepšit její mediální obraz.
Samozřejmostí je také průběžná optimalizace všech kampaní, stejně jako závěrečné vyhodnocení, analýza spolupráce a tipy pro další personální aktivity.
Nakoukněte pod naši HR pokličku: Vaříme s XARTem: Efektivní náborová kampaň v 5 krocích
Se společností XART jsme začali spolupracovat v rámci tvorby nových web stránek. Nejen výsledek, ale i průběh realizace hodnotíme velmi pozitivně, a proto jsme požádali společnost XART o spolupráci i pro propagaci v rámci náborových kampaní.
Velmi nám záleží na moderním, flexibilním a profesionálním přístupu a toto vše společnost XART naplňuje. Zakládáme si na rychlém řešení našich zadání, proaktivním způsobu komunikace a včasné zpětné vazbě. Věříme, že společnost XART je tím pravým partnerem pro dosažení našich cílů v rámci propagace a personálního marketingu.
S milými lidmi ze společnosti XART jsme se poprvé setkali před více než třemi roky nad projektem nových webových stránek a s nimi spojené změny vizuálního stylu prezentace naší společnosti. Protože jsme byli s výsledkem nadmíru spokojeni, rozhodli jsme se spolupráci rozšířit i do dalších oblastí, zejména do náborových kampaní. A opět to byla trefa do černého!
S pomocí společnosti XART se nám nyní daří oslovovat mnohem více potenciálních zaměstnanců a, což je možná ještě důležitější, zvládáme kampaně také přesně cílit přímo na skupiny vhodných uchazečů. Jsem přesvědčen, že za úspěchem nových HR kampaní stojí profesionalita, bohaté zkušenosti a kreativita celého týmu společnosti XART. Její služby mohu všem vřele doporučit!
Již delší dobu jsme zvažovali podpořit personální nábor marketingovou kampaní, ale neměli jsme žádnou představu, z jakého konce to vlastně uchopit. Na jednom z množství webinářů, které jsem během covidu absolvovala, jsem měla možnost ochutnat něco málo z kuchyně XART, a to mě přesvědčilo. S paní Petrou, Lucií a dalšími kolegy z XARTu jsme se následně dohodli na online kafi, při kterém jsme se pobavili o našich očekáváních a možnostech. Chtěli jsme vtipnou, neotřelou kampaň, trošku punk a aby bylo jasné, že se nebereme až tak vážně. :)
Že jsme s XARTem na jedné vlně, jsem věděla hned po rozkliknutí prvního grafického návrhu. A výsledek se dostavil téměř okamžitě! V sobotu byly spuštěny první kampaně a v pondělí už od rána volali kandidáti, to byla velká novinka. :) Počet zaslaných reakcí z jobs.cz a prace.cz se oproti normálu zdvojnásobil. Některé pozice jsem musela po dvou týdnech pozastavit, protože jsme nestíhali administraci. To mluví za vše.
Co však bylo v rámci spolupráce pro nás jako klienta zásadní, byl celkový přístup agentury XART - profesionální, lidský, originální. A na to, že jsme ve světě marketingu úplní začátečníci, tak neuvěřitelně trpělivý. :) Za to děkujeme hlavně panu Bartíkovi - jeho pomoc s facebookovým profilem byla neocenitelná.
Přejeme XARTu a všem jeho současným i budoucím klientům mnoho skvělých kampaní!