Prezentujte svou firmu na internetu tak, jak si zaslouží!
Prezentujte svou firmu na internetu tak, jak si zaslouží!
Webdesignu už se věnujeme už více než 20 let. Za tu dobu jsme získali spoustu zkušeností s nejrůznějšími klienty a i pro vás můžeme v 7 krocích vytvořit jakékoliv webové stránky:
A dál? Rádi vám pomůžeme s propagací vašeho nového webu pomocí internetového marketingu. Stejně tak vám budeme k dispozici vždy, když budete chtít web aktualizovat nebo rozšiřovat.
E-shop je základem úspěchu pro on-line prodej. Aby byl efektivní, musí ale splňovat celou řadu podmínek – musí být intuitivní a příjemný pro vaše zákazníky (aby se do něj rádi vraceli), musí mít přehlednou správu objednávek (abyste jich každý den stihli vyřídit co nejvíc) a musí běžet na kvalitní technické platformě (aby dobře fungoval pokaždé, když někdo zatouží po vašem zboží).
V XARTu jsme si toho vědomi, a proto náš eshop neustále rozšiřujeme podle potřeb zákazníků.
Přizpůsobení IT procesů firmě
Napojení na informační a skladové systémy, doplňky krabicového softwaru
Vlastní mobilní aplikace
Zefektivnění práce a zaměstnanců
Při vývoji aplikací na míru vždy postupujeme agilně. Díky tomu pro vás dokážeme v krátké době vytvořit minimální funkční celek s okamžitým reálným přínosem a poté budeme pokračovat s další funkcionalitou. Přírůstky vaší aplikace vám budeme prezentovat během pravidelných schůzek, v rámci kterých také vždy společně zkonzultujeme další směřování projektu a jeho operativní změny včetně nových funkcionalit.
Nezávazná konzultace: nejprve si spolu sedneme a probereme vaše potřeby
Rámcový návrh: popíšeme si, co a jak by mělo ve vaší aplikaci fungovat
Za 2–3 týdny vám dodáme první verzi aplikace (další přírůstky na bázi SPRINTŮ)
Pomocí pravidelných SPRINTŮ a schůzek aplikaci stále posouváme dopředu
orientujeme se na vás a vaši firmu
nejsme svázáni pravidly příliš rozsáhlých informačních systémů
nahradíme vám Excel a zbavíme vás složitého vyplňování a zdlouhavých příprav reportů
připravíme pro vás intuitivní kompletaci plánování
zajistíme propojení s dalšími informačními systémy
pomůžeme vám nasadit procesy v reálném prostředí s reálnými uživateli
místo dlouhých analýz vytváříme funkční prototypy s konkrétními ukázkami
mluvíme s vámi lidskou řečí
už po pár týdnech budete skutečně vědět, jak vaše firma funguje
CRM systémy pokrývající celý životní cyklus obchodu s přesahem do dalších oblastí
aplikace pro odvádění výroby a vyhodnocení efektivity výroby - např. odvádění na dotykových obrazovkách a vyhodnocení s přenosem dat z/do informačního systému
docházkové systémy na míru - i pro mobilní telefony
aplikace pro datové manipulace - např. zpracování objednávek od zákazníků s výstupem pro informační systém
WMS systémy - systémy řízení skladů s využitím PDA zařízení se čtečkou čárových kódů nebo s využitím skladových lokací (skladových buněk) s čárovými kódy a navigací skladového operátora; WMS systémy můžeme také podpořit periferiemi ze světa IoT (chytrých zařízení), např. chytrým tlačítkem
systémy pro evidenci a fotodokumentaci
online rezervační systémy
14 let zkušeností s ERP systémy
Vlastní tým zkušených vývojářů
Komunikace - vedeme spolu běžný rozhovor a máme přímý kontakt s uživateli aplikace
Agilní přístup
Jste neustále v obraze - víte, na čem pracujeme
Nesvazujeme vás pravidly
Ovládáte směr vývoje, společně stanovujeme priority
Propojení s hardwarem
Pokud máte aplikaci od nás, stačí se nám ozvat a domluvíme se na postupu.
Pokud máte aplikaci od jiného dodavatele, nejprve posoudíme, jestli její převzetí a další úpravy dávají ekonomický smysl, anebo by bylo lepší vytvořit aplikaci novou. Převzetí aplikace totiž nemusí být vždy jednoduché a nemusí dávat smysl z pohledu investic vložených do vývoje, což pro vás rádi nezávazně posoudíme.
U vývoje aplikace záleží především na rozsahu prvního celku, který označujeme jako minimální funkční celek. Ten se odvíjí od definované minimální funkčnosti, která je použitelná pro uživatele aplikace. Obecně lze říci, že první viditelná hodnota může být hotová už po dvou týdnech od zahájení prací. Záleží to ovšem na rozsahu týdenního sprintu (počet hodin investovaných týdně do vývoje aplikace) a rozsahu minimálního funkčního celku, který se projekt od projektu liší.
Naší snahou je vždy dosáhnout minimálního funkčního celku co nejdříve, abychom v nebližší možné době získali zpětnou vazbu od uživatelů aplikace, a mohli tak případně korigovat další směřování vývoje.
Aplikace vyvíjíme agilně, velkou výhodou tedy je, že veškeré náklady jsou předvídatelné a o celkové výši rozpočtu rozhoduje pouze klient.
Nemůžeme jednoznačně říci, kolik vás aplikace na míru bude stát, protože cena je vždy závislá na rozsahu vašich požadavků, na začátku od nás ale samozřejmě dostanete rámcovou nabídku na základě hrubé analýzy vašich požadavků. Další vývoj už probíhá v rámci týdenních přírůstků.
Rámcově by se cena aplikace dala stanovit od nižších stovek tisíc Kč až po více než milion Kč u velmi rozsáhlých aplikací. Nicméně vy jakožto klient máte vždy možnost v rámci týdenních sprintů říci "STOP" ve chvíli, kdy je pro vás funkčnost aplikace dostačující.
Jednoduchou odpovědí by bylo: "To je na vás, na zákazníkovi."
Délka vývoje aplikace na míru je závislá na rozsahu vašich požadavků a obvykle trvá dva a více měsíců. Rozsáhlé aplikace vznikají i déle než rok. Z tohoto pohledu je důležité říci, že každá aplikace je už v průběhu svého vývoje reálně využívána, a to od dodání minimálního funkčního celku. Následný vývoj probíhá přidáváním funkčních celků (přírůstků) do už existující aplikace.
Při vývoji aplikací na míru vždy postupujeme agilně. To nám umožňuje vytvořit v krátké době minimální funkční celek, který pro vás bude mít okamžitý reálný přínos, a následně pokračovat s rychlými přírůstky dalších funkcí.
Důležitou součástí agilního vývoje jsou pravidelné schůzky, v rámci kterých vám budeme prezentovat přírůstky aplikace a společně budeme konzultovat další směřování projektu a jeho operativní změny včetně nových funkcionalit.
Vývoj aplikace je zkrátka velmi úzká dvoustranná spolupráce a zákazník v ní má hlavní slovo v případě realizačních priorit a výběru variant realizace dílčích prací.
Vyplňte prosím následující formulář.
Položky označené * jsou povinné.
RE:X je náš vlastní systém pro správu obsahu webových stránek a celá ta magie na pozadí našich webů. Umožní vám publikovat nové články, kontakty, fotografie, tabulky atd. Pokud se vám ovšem do správy webu nechce nebo na to prostě nemáte čas, můžete to klidně nechat na našich redaktorech. V redakčním systému se perfektně orientují a zpracují tak vaše požadavky rychle a efektivně.
Věříme mu. A on se nám za to odvděčuje čím dál příjemnějším ovládáním a snadnějším vývojem nových komponent - různých konfigurátorů, kalkulátorů, exportů statistik a dalších aplikací, které vám usnadňují zpracování dat.
Garantujeme vám, že RE:X nestárne - narozdíl od běžnch open source systémů. Díky našim aktualizacím jej udržujeme po technologické stránce stále aktuální. Aktualizace vydáváme zpravidla 1x měsíčně.