Vaříme s XARTem: Efektivní náborová kampaň v 5 krocích
Zveřejněno 29. 7. 2021 8:43 | Napsal Hana Charvátová | Doba čtení: 3 minuty
Peťa a Lucka v jednom kuse něco pečou a vaří a v XARTu je za to milujeme. :) Když to zrovna není domácí chléb, narozeninový dort nebo ovocný koláč, po kterých se vždycky hned zapráší, pečou nejrůznější projekty pro naše klienty. A právě dnes vám odhalí jeden skvělý recept...
Tak si připravte zástěru, budeme vařit efektivní náborovou kampaň.
Popis:
Neotřelé řešení hledání nových zaměstnanců, které si zamilují nejen personalisté, ale také všichni gurmáni z oblasti péče o zaměstnance.
Díky našemu receptu najdete tolik schopných lidí, že vaše HR podpora a následně i business budou doslova kynout.
Tak pojďme na to! Pokud máte svoji práci rádi tak jako my, tahle výzva plná nových vůní a chutí vás určitě dostane.
Budete potřebovat:
- 1 balíček chuti pořád něco zlepšovat
- 1 hrnek představy o pracovní pozici
- za nehet zkušeností
- 1 ks volné židle pro nového kolegu
XART dodá:
- 1 nůši plnou kreativity
- 1 tucet dobrých nápadů
- 15 loků vtipnosti
- 1 tunu empatie a vstřícnosti
- 3-4 špetky moderních trendů
- naše tajná ingredience: jedinečnost každého člena XARTího týmu
Postup přípravy:
- V naší stylové zasedačce Tenerife, online, anebo přímo u vás ve firmě uskutečníme první, seznamovací schůzku. Otevřeme balíček chuti něco zlepšovat a zlehka promícháme s hrnkem představy o pracovní pozici. Poznáte, že jsme zapálený tým a že naše argumenty a výhody jsou to pravé ořechové, takže si s největší pravděpodobností plácneme a spolupráce může začít.
- Zatímco marketéři připravují a precizně odvažují jednotlivé suroviny (rozuměj brainstormují a hledají oku a klientovi lahodící kreativu a způsob její prezentace, která uchazeče osloví), personalistka Peťa se vrhá na text inzerátu, který shrne všechny výhody a podmínky pro uchazeče. Zlehka prosejeme, zatím nemícháme.
- Grafik Honza je ten, kdo nosí na zádech onu pověstnou nůši kreativity a kdo je schopný obrázkem vystihnout myšlení klienta i pozici, kterou potřebujeme obsadit. Pomalu zahříváme troubu, zatímco Honza překládá nůši a hledá ten nejlepší nápad.
- Marketér Peťan si dá rovnou 20 loků vtipnosti místo 15, ať to má říz, přidá tucet dobrých nápadů, 3 špetky moderních trendů a k tomu zkušeností, co by se za nehet ani náhodou nevešlo. Promíchá to s ingrediencemi od Peti a Honzy a podle konzistence a vůně navrhne, komu budeme náš výtvor servírovat.
- Pečlivě překontrolujeme celý proces a prověříme, jestli se všechny ingredience dobře spojily. Poté pečeme dozlatova a podáváme do té doby, než zaženeme klientův hlad po nových lidech.
Náš recept se nejspíš neocitne na Gastromapě Lukáše Hejlíka, ale jsme si jistí, že náš přístup, kreativita a způsob spolupráce se vám vryje hluboko do paměti. Tak pojďte vařit s námi!
Chci vařit luxusní HR kampaně s XARTem
Pár ukázek z naší kuchyňky:
Co o nás říkají naši klienti...
Anna Urbanová, OBB stavební materiály, spol. s r.o.:
Již delší dobu jsme zvažovali podpořit personální nábor marketingovou kampaní, ale neměli jsme žádnou představu, z jakého konce to vlastně uchopit. Na jednom z množství webinářů, které jsem během covidu absolvovala, jsem měla možnost ochutnat něco málo z kuchyně XART, a to mě přesvědčilo. S paní Petrou, Lucií a dalšími kolegy z XARTu jsme se následně dohodli na online kafi, při kterém jsme se pobavili o našich očekáváních a možnostech. Chtěli jsme vtipnou, neotřelou kampaň, trošku punk a aby bylo jasné, že se nebereme až tak vážně. :)
Že jsme s XARTem na jedné vlně, jsem věděla hned po rozkliknutí prvního grafického návrhu. A výsledek se dostavil téměř okamžitě! V sobotu byly spuštěny první kampaně a v pondělí už od rána volali kandidáti, to byla velká novinka. :) Počet zaslaných reakcí z jobs.cz a prace.cz se oproti normálu zdvojnásobil. Některé pozice jsem musela po dvou týdnech pozastavit, protože jsme nestíhlali administraci. To mluví za vše.
Co však bylo v rámci spolupráce pro nás jako klienta zásadní, byl celkový přístup agentury XART - profesionální, lidský, originální. A na to, že jsme ve světě marketingu úplní začátečníci, tak neuvěřitelně trpělivý. :) Za to děkujeme hlavně panu Bartíkovi - jeho pomoc s facebookovým profilem byla neocenitelná.
Přejeme XARTu a všem jeho současným i budoucím klientům mnoho skvělých kampaní!
Aleš Habr, SANBORN a.s.
Dobrý den paní Charvátová, paní Bartošová,
velmi vám děkuji za excelentně rychlou reakci a skvělý přístup.
Mezi naše klienty patří:
- ALPA - český výrobce masážních přípravků a kosmetiky s tradicí od roku 1913
- VEZEKO - přední český výrobce přívěsných vozíků
- AUTOCOLOR Šoukal - půjčovna lešení, bednění a pracovních plošin
- OBB stavební materiály - dodavatel stavebních materiálů s 20letou tradicí a pobočkami po celé České republice
- Jelínkova vila - hotel, pivovar a rybí restaurace ve Velkém Meziříčí
- STARTECH - soukromá česká strojírenská společnost se specializací na přesné obrábění
- SANBORN - přední výrobce dílů pro zařízení v energetice, petrochemii a dopravě
- ADOZ - přední distributor strojních součástí v České republice
- EURO BAGGING - český výrobce špičkových technologie na silážování do vaků
- AUTO M+V - specialisté na přestavby vozů