WT100

Vaříme s XARTem: Efektivní náborová kampaň v 5 krocích

Peťa a Lucka v jednom kuse něco pečou a vaří a v XARTu je za to milujeme. :) Když to zrovna není domácí chléb, narozeninový dort nebo ovocný koláč, po kterých se vždycky hned zapráší, pečou nejrůznější projekty pro naše klienty. A právě dnes vám odhalí jeden skvělý recept...

xart kucharka-popart 01-2

Tak si připravte zástěru, budeme vařit efektivní náborovou kampaň.

xart-kuchar ikony 01

Popis:

Neotřelé řešení hledání nových zaměstnanců, které si zamilují nejen personalisté, ale také všichni gurmáni z oblasti péče o zaměstnance.

Díky našemu receptu najdete tolik schopných lidí, že vaše HR podpora a následně i business budou doslova kynout.

Tak pojďme na to! Pokud máte svoji práci rádi tak jako my, tahle výzva plná nových vůní a chutí vás určitě dostane.

Budete potřebovat:

  • 1 balíček chuti pořád něco zlepšovat
  • 1 hrnek představy o pracovní pozici
  • za nehet zkušeností
  • 1 ks volné židle pro nového kolegu

XART dodá:

  • 1 nůši plnou kreativity
  • 1 tucet dobrých nápadů
  • 15 loků vtipnosti
  • 1 tunu empatie a vstřícnosti
  • 3-4 špetky moderních trendů
  • naše tajná ingredience: jedinečnost každého člena XARTího týmu

Postup přípravy:

  1. V naší stylové zasedačce Tenerife, online, anebo přímo u vás ve firmě uskutečníme první, seznamovací schůzku. Otevřeme balíček chuti něco zlepšovat a zlehka promícháme s hrnkem představy o pracovní pozici. Poznáte, že jsme zapálený tým a že naše argumenty a výhody jsou to pravé ořechové, takže si s největší pravděpodobností plácneme a spolupráce může začít.
  2. Zatímco marketéři připravují a precizně odvažují jednotlivé suroviny (rozuměj brainstormují a hledají oku a klientovi lahodící kreativu a způsob její prezentace, která uchazeče osloví), personalistka Peťa se vrhá na text inzerátu, který shrne všechny výhody a podmínky pro uchazeče. Zlehka prosejeme, zatím nemícháme.
  3. Grafik Honza je ten, kdo nosí na zádech onu pověstnou nůši kreativity a kdo je schopný obrázkem vystihnout myšlení klienta i pozici, kterou potřebujeme obsadit. Pomalu zahříváme troubu, zatímco Honza překládá nůši a hledá ten nejlepší nápad.
  4. Marketér Peťan si dá rovnou 20 loků vtipnosti místo 15, ať to má říz, přidá tucet dobrých nápadů, 3 špetky moderních trendů a k tomu zkušeností, co by se za nehet ani náhodou nevešlo. Promíchá to s ingrediencemi od Peti a Honzy a podle konzistence a vůně navrhne, komu budeme náš výtvor servírovat.
  5. Pečlivě překontrolujeme celý proces a prověříme, jestli se všechny ingredience dobře spojily. Poté pečeme dozlatova a podáváme do té doby, než zaženeme klientův hlad po nových lidech.

Náš recept se nejspíš neocitne na Gastromapě Lukáše Hejlíka, ale jsme si jistí, že náš přístup, kreativita a způsob spolupráce se vám vryje hluboko do paměti. Tak pojďte vařit s námi!

Chci vařit luxusní HR kampaně s XARTem

Pár ukázek z naší kuchyňky:

Co o nás říkají naši klienti...

Anna Urbanová, OBB stavební materiály, spol. s r.o.:

Již delší dobu jsme zvažovali podpořit personální nábor marketingovou kampaní, ale neměli jsme žádnou představu, z jakého konce to vlastně uchopit. Na jednom z množství webinářů, které jsem během covidu absolvovala, jsem měla možnost ochutnat něco málo z kuchyně XART, a to mě přesvědčilo. S paní Petrou, Lucií a dalšími kolegy z XARTu jsme se následně dohodli na online kafi, při kterém jsme se pobavili o našich očekáváních a možnostech. Chtěli jsme vtipnou, neotřelou kampaň, trošku punk a aby bylo jasné, že se nebereme až tak vážně. :)

 

Že jsme s XARTem na jedné vlně, jsem věděla hned po rozkliknutí prvního grafického návrhu. A výsledek se dostavil téměř okamžitě! V sobotu byly spuštěny první kampaně a v pondělí už od rána volali kandidáti, to byla velká novinka. :) Počet zaslaných reakcí z jobs.cz a prace.cz se oproti normálu zdvojnásobil. Některé pozice jsem musela po dvou týdnech pozastavit, protože jsme nestíhlali administraci. To mluví za vše.

 

Co však bylo v rámci spolupráce pro nás jako klienta zásadní, byl celkový přístup agentury XART - profesionální, lidský, originální. A na to, že jsme ve světě marketingu úplní začátečníci, tak neuvěřitelně trpělivý. :) Za to děkujeme hlavně panu Bartíkovi - jeho pomoc s facebookovým profilem byla neocenitelná.

 

Přejeme XARTu a všem jeho současným i budoucím klientům mnoho skvělých kampaní!

Aleš Habr, SANBORN a.s.

Dobrý den paní Charvátová, paní Bartošová,
velmi vám děkuji za excelentně rychlou reakci a skvělý přístup.

Mezi naše klienty patří:

  • ALPA - český výrobce masážních přípravků a kosmetiky s tradicí od roku 1913
  • VEZEKO - přední český výrobce přívěsných vozíků
  • AUTOCOLOR Šoukal - půjčovna lešení, bednění a pracovních plošin
  • OBB stavební materiály - dodavatel stavebních materiálů s 20letou tradicí a pobočkami po celé České republice
  • Jelínkova vila - hotel, pivovar a rybí restaurace ve Velkém Meziříčí
  • STARTECH - soukromá česká strojírenská společnost se specializací na přesné obrábění
  • SANBORN - přední výrobce dílů pro zařízení v energetice, petrochemii a dopravě
  • ADOZ - přední distributor strojních součástí v České republice
  • EURO BAGGING - český výrobce špičkových technologie na silážování do vaků
  • AUTO M+V - specialisté na přestavby vozů

Také potřebujete pomoci s náborovými kampaněmi? Jsme tu pro vás! Podívejte se na další informace o našich HR kampaních, anebo se nám rovnou ozvěte.

Zaujal tě tento článek? Sdílej ho na svém Facebooku.

Zůstaňte s námi v kontaktu

Zaujal vás tento článek?
Přihlaste se k odběru našeho e-mailového zpravodaje xNews a žádné další novinky vám neutečou!

Navštivte nás:
XART s.r.o.
Novosady 40
(vedle klubu Rock Depo)

Velké Meziříčí
Jsme vám k dispozici
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Nahoru