Co je to PPC?
Zveřejněno 22. 11. 2024 13:15 | Napsal Eliška Sedláčková | Doba čtení: 2 minuty
Pay-per-click (PPC) reklamy jsou jednou z nejefektivnějších cest, jak oslovit potenciálních zákazníky. Platíte pouze za proklik na vaši reklamu nebo za počet zobrazení obrázkové reklamy (bannery, HTML5 bannery, responzivní formáty, videa). Máme tu krátký a rychlý přehled, co umíme.
Kde všude vám můžeme pomoci být vidět?
- Google Ads: Největší a nejznámější PPC platforma, která umožňuje zobrazování reklam ve výsledcích vyhledávání Google, na YouTube a na partnerských webech v rámci Google Display Network.
- Sklik: Cílení v rámci České republiky v prohlížeči Seznam a jeho partnerských webových stránkách.
- Microsoft Advertising (Bing Ads): Alternativa k Google Ads, která zajišťuje reklamy ve vyhledávači Bing a na partnerských webech.
- Facebook Ads: Umožňuje cílení na základě demografických údajů, zájmů a chování uživatelů na Facebooku a Instagramu.
- LinkedIn Ads: Ideální pro B2B marketing, nabízí cílení na základě pracovních pozic, průmyslových odvětví a dalších profesních kritérií.
Jak na ně a co vám přinesou?
Jednotlivé druhy PPC reklam vám postupně představíme blíže v samostatných článcích. Kdy a jak je tvoříme, proč a jak je využíváme v rámci cyklu STDC, o kterém jsme v minulosti již psali.
Zároveň vysvětlíme, jak funguje nebo naopak nefunguje remarketing. Navážeme i trochou legislativy a postupně se ponoříme i do hlubin reklam nejen z Google Ads a Skliku, ale také na sociálních sítích (Facebook, Instragram, LinkedIn a další).