Naše spolupráce s Ústavem výkonové elektrotechniky a elektroniky začala jednorázovým projektem, v rámci kterého jsme zanalyzovali současný stav propagace ÚVEE a připravili návrh marketingové strategie. To zahrnovalo například tyto kroky:
Na jednorázový projekt jsme poté navázali dlouhodobou spoluprací vycházející z navržené strategie s jasným cílem: šířit dobré jméno ÚVEE a zvýšit počet studentů, kteří se hlásí na bakalářský nebo magisterský program tohoto ústavu.
... zní jeden z textů na reklamě, kterou jsme pro ÚVEE připravili v rámci placených kampaní a kterou můžete vidět na Facebooku nebo Instagramu. Tedy pokud je vám 18–24 let a zajímáte se o vysokoškolské vzdělání, elektrotechniku, elektřinu apod., protože kampaně na sociálních sítích máme zacílené právě na tuto cílovou skupinu.
Známe ale i podrobnosti:
Mimo placené kampaně připravujeme i klasické neplacené příspěvky, reels a události na Facebook a Instagram ÚVEE včetně grafiky.
Aby se Ústav výkonové elektrotechniky a elektroniky dobře prezentoval na dnech otevřených dveří, veletrzích vzdělávání a různých fakultních a univerzitních akcích, chce to kvalitní propagační materiály, jako jsou roll-upy, letáky a trička.
Aktualizaci merkantilí ÚVEE jsme proto věnovali spoustu času a energie a mimo jiné jsme ve spolupráci s klienty vymysleli i nový claim SMART & POWER + jeho verzi pro trička I'm SMART & POWERful. And you?
Další z činností, které pro ÚVEE děláme, je copywriting a SEO (optimalizace pro vyhledávače). To znamená, že postupně procházíme webové stránky ÚVEE a ladíme veškeré texty včetně obrázků a také připravujeme nové články.
I díky tomu se s "Výkonovkou" hlouběji seznamujeme a naše poznatky následně využíváme například při tvorbě příspěvků na Facebook a Instagram, reklamních kampaní na sociálních sítích či PPC kampaní.
Prostřednictvím tohoto programu zajišťujeme pro klienta pravidelný a dlouhodobý marketingový rozvoj jeho projektu a zároveň garanci kapacit našeho marketéra, který projekt vede, zaštiťuje a komunikuje. Jeho úkolem je také příprava, plnění a vyhodnocování mediaplánu neboli harmongramu konkrétních marketingových aktivit na míru na určité období.
Samozřejmostí je i průběžné reportování - klientovi pravidelně zasíláme marketingový report, kde najde okomentované grafy návštěvnosti svého webu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd.