Se společností XART, s.r.o. spolupracujeme již několik let a oceňujeme jejich profesionální přístup a snahu řešit naše přání do nejmenšího detailu. Pozitivně také hodnotíme to, že se snaží jít dopředu a k tomu, aby webové stránky dobře fungovaly, používají nejmodernější webová řešení. Důkazem jejich poctivé a usilovné práce je pro nás bezesporu nejdůležitější ukazatel – stále se zvyšující návštěvnost našich stránek a tím i vzrůstající počet našich zákazníků.
Michal Vížďa
Obchodní oddělení
Nový web pro společnost VEZEKO s.r.o. je opravdu promakaný! Nabízí nejen přehledně zpracovaný sortiment vozíků a e-shop náhradních dílů, ale vozík si tu můžete i sami nakonfigurovat přesně na míru. A co víc, na webu najdete také půjčovnu vozíků a databázi prodejců po celé ČR a SR.
A protože vozíky frčí někdy i do zahraničí, přidali jsme anglickou a německou jazykovou verzi.
Dynamicky se rozvíjející firma zabývající se výrobou a servisem přívěsů a nástaveb se šesti firemními prodejnami a rozsáhlou sítí prodejců po celé České republice. Téměř 80 % celkové produkce dodává do zahraničí, zejména do zemí EU. V současné době zaměstnává přes 200 zaměstnanců.
Na základě zvyšující se poptávky po přívěsech jsme se s naším klientem VEZEKO domluvili na vytvoření efektivních náborových kampaních. Ty jsme připravili pro konkrétní pozice do výroby:
Abychom zvýšili šanci na úspěch, připravili jsme pro každou pozici na webu v sekci Kariéra samostatnou stránku s podrobným popisem pozice. Na jednotlivé stránky směřovaly facebookové kampaně, které díky přesnému zacílení velice dobře zafungovaly. Ve většině případů se hledané místo povedlo obsadit během jednoho měsíce.
Např. kampaň na obsluhu ohraňovacího lisu se zobrazila celkem 57 661 x, a to 17 530 lidem. 759 z nich zaujala natolik, že přešli na web, aby se o dané pozici dozvěděli podrobné informace.
Nezapomínáme ani na on-line marketingové strategie a pravidelný rozvoj, díky čemuž kontinuálně zvyšujeme návštěvnost i poptávky.
Vše se skvělými meziročními výsledky:
Čím pomáháme klientovi v rámci marketingové strategie k úspěchu?
Hlavním zdrojem návštěvnosti webu VEZEKO je neplacené vyhledávání na Googlu a Seznamu. VEZEKO je sice mimořádně silný brand v oboru prodeje přívěsů, samo by to ale jednoznačně nešlo, kdybychom nepracovali kontinuálně na přizpůsobení webu pro neplacené vyhledávání (to je to SEO).
Díky tomu, že na webu VEZEKO je přesně to, co zájemci o přívěsy hledají, vyhledávače Google a Seznam umisťují tento web vysoko ve vyhledávání na daná klíčová slova jako vozík za auto, přívěsný vozík, přívěsný vozík za auto a další podobné kombinace výrazů. A to my i klient chceme. Neplacená návštěvnost webu se pohybuje ve vysokých desítkách tisíc ročně a počet celkových zobrazení třeba na Googlu za 12 měsíců? Dost přes jeden milion!
Neplacené příspěvky na sociální sítě, v případě VEZEKA na Facebook, nás baví. S nimi si vyhrajeme a u nich se vyřádíme. Zapojíme grafickou kreativu, nebo jen vybereme nové fotky reference, nebo připravíme dynamický obsah, který je pro sociální sítě stále důležitější.
Prezentace jakékoliv úspěšné firmy na sociálních sítích je nezbytnost. Vysílá také vhodný SEO signál směrem k webu. Vyhledávače rády zjišťují, že web je provázaný se sociálními sítěmi. A tak představujeme nové přívěsy, hlídáme významné dny a připravujeme k nim grafickou prezentaci, nebo jen vkládáme fotky přívěsů a vozíků, které zrovna dorazily od spokojených zákazníků VEZEKA.
Tuto službu považujeme za mimořádně důležitou. Prezentační videa prozradí více než spousty dlouhého textového obsahu. Video se také dá použít ve všech kampaních, kdekoliv je potřeba. Je to velmi silný online nástroj prezentace firmy. Zvyšuje důvěryhodnost a podporuje zájem o služby.
Proto náš kolega Ivo Šimon sbalil potřebnou výbavu, pořídil důležité sekvence přímo ve výrobním areálu VEZEKO, a pak už jen zařídil postprodukci, střih, grafické doplnění videa a bylo hotovo.
V posledním kvartále roku tradičně připravujeme PFko. Klient jej může využít v digitální i tištěné podobě dle libosti. Nám se samozřejmě hodí hlavně pro online marketing.
V naší kreativní kuchyni úřaduje grafik Honza Chmelíček, který vždy přijde na nějaký nový neokoukaný nápad, jak PFko vyladit k dokonalosti.
Prostřednictvím tohoto programu zajišťujeme pro klienta pravidelný a dlouhodobý marketingový rozvoj jeho projektu a zároveň garanci kapacit našeho marketéra, který projekt vede, zaštiťuje a komunikuje. Jeho úkolem je také příprava, plnění a vyhodnocování mediaplánu neboli harmongramu konkrétních marketingových aktivit na míru na určité období.
Samozřejmostí je i průběžné reportování - klientovi pravidelně zasíláme marketingový report, kde najde okomentované grafy návštěvnosti svého webu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd.
V rámci tvorby webu zajišťujeme také služby v oblasti hostování stránek. Klientům garantujeme pravidelné bezpečnostní audity, dostupnost služeb SLA 99,9 %, zálohování v pravidelných intervalech, webové rozhraní pro administraci služeb a vyhrazený prostor pro web ve výši 50 GB s možností rozšíření o další balíčky prostoru navíc.
Naše doménové služby s garancí digitální bezpečnosti zahrnují DNSSEC, SSL, DKIM, SPF, DMARC a IPv6.
Vyplňte prosím následující pole a odešlete dotaz