Dánská společnost Eurowagon má v této zemi silnou tradici ve výrobě a pronájmu mobilních buněk. Naším cílem bylo zpracování nového vizuálního stylu webu a zpřehlednění struktury nabízených přívěsů, rozdělených do tematických kategorií dle využití. Důležitým prvkem bylo také responzivní zobrazení.
Na webu postupně přibývaly i cizojazyčné mutace, a to rovnou 4 - čeština, němčina, angličtina a dánština.
Eurowagon, s.r.o. je přední výrobce kvalitních mobilních buněk, výstavních stánků a přívěsů pro stavebnictví, sanitární či filmový průmysl. Na trhu působí od roku 2006 a zákazníky má nejen v České republice, ale i v zahraničí.
Pro společnost Eurowagon jsme realizovali kampaně na 3 dělnické pozice, které jsou na trhu velmi žádané:
Zvolili jsme poutavou grafiku v kombinaci s atraktivními texty a přesným cílením na ty, které by dané pozice mohly oslovit. Díky tomu se začali ve velmi krátké době ozývat první zájemci. Na kampaních pracujeme i nadále.
Pro klienta jsme připravili, řídili a vyhodnotili netradiční zahraniční kampaň. Společnost Eurowagon se rozhodla propagovat a vykřičet do světa svůj unikátní prodejní argument (angl. USP) - sedmiletou záruku na některé části špičkových přívěsů, které vyrábí. A tento argument měl zaznít hlavně v Dánsku, potažmo okolních zemích.
Protože zrovna probíhal v Německu i veletrh Eurotoi, kampaň jsme připravili i pro tuto událost. Vznikly tak cílové stránky a kampaně v angličtině, němčině a dánštině. Naše interní administrativní vedení kampaně probíhalo rovnou v angličtině, aby bylo možné tlumočit parametry kampaně přímo dánským kolegům společnosti Eurowagon.
Pro kampaň byly využity sociální sítě a PPC obsahová reklama ve službě Google Ads.
Výrobce renomovaných přívěsů pro stavebnictví, filmový průmysl, obchod, sanitu a další odvětví se neobejde bez pečlivě optimalizovaných PPC kampaní. Využíváme vyhledávací i obsahovou síť. PPC kampaně jsme pro Eurowagon připravovali i ve verzi pro dánský trh.
U PPC kampaní myslíme kromě jednorázových akcí na brand, který budujeme kontinuálně. Pro potřeby společnosti Eurowagon využíváme službu Google Ads. Hlavním cílem je relevantní návštěvnost pro web, kde si potenciální zákazníci mohou prohlédnout nabídku i reference přívěsů.
Ze sociálních sítí jsme založili pro klienta Eurowagon Facebook. Stránka na sociální síti prezentuje informace společnosti a zejména nové reference. Každý nový přívěs má svůj zasloužený příspěvek. Potenciální zájemci o přívěsy musí mít neustálý přehled, jaké typy přívěsů Eurowagon vyrábí. A že jsou to skutečné pecky.
Spolupráce u příspěvků mezi námi a klientem probíhá ukázkově. Paní Bártová ze společnosti Eurowagon pošle podklady k novému přívěsu - nové referenci a my příspěvek uveřejníme podle profesionálních zvyklostí na Facebooku. Mít založenou stránku na sociální síti je vždy pozitivní signál i pro SEO hodnocení webů.
Prostřednictvím tohoto programu zajišťujeme pro klienta pravidelný a dlouhodobý marketingový rozvoj jeho projektu a zároveň garanci kapacit našeho marketéra, který projekt vede, zaštiťuje a komunikuje. Jeho úkolem je také příprava, plnění a vyhodnocování mediaplánu neboli harmongramu konkrétních marketingových aktivit na míru na určité období.
Samozřejmostí je i průběžné reportování - klientovi pravidelně zasíláme marketingový report, kde najde okomentované grafy návštěvnosti svého webu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd.
V rámci tvorby webu zajišťujeme také služby v oblasti hostování stránek. Klientům garantujeme pravidelné bezpečnostní audity, dostupnost služeb SLA 99,9 %, zálohování v pravidelných intervalech, webové rozhraní pro administraci služeb a vyhrazený prostor pro web ve výši 50 GB s možností rozšíření o další balíčky prostoru navíc.
Naše doménové služby s garancí digitální bezpečnosti zahrnují DNSSEC, SSL, DKIM, SPF, DMARC a IPv6.
Vyplňte prosím následující pole a odešlete dotaz