Pro významného regionálního dopravce ZDAR, a.s. jsme zrealizovali redesign firemích webových stránek. Hlavním důvodem, proč se klient pro tuto změnu rozhodl, byl fakt, že původní redakční systém webu už byl zastaralý, nesplňoval dnešní standardy ohledně technologií a nevyhovoval správcům webu.
A tak jsme v XARTu vytvořili novou webovou prezentaci běžící na našem vlastním redakčním systému RE:X, který technologicky nestárne. Samozřejmostí je i nový, vizuálně působivý vzhled webu.
Nabídka volných pracovních míst společnosti ZDAR je stejně široká a pestrá jako její portfolio služeb. Průběžně proto zajišťujeme realizaci náborových kampaní na řidiče kamionů, nákladních automobilů a autobusů či automechaniky.
Připravili jsme například inzeráty do lokálních tištěných médií, kampaně na sociálních sítích zacílené na relevantní publikum nebo PPC kampaně ve vyhledávačích. Tato kombinace offline a online propagace totiž na dnešním přesyceném trhu práce jako jedna z mála skutečně funguje.
Reklamních ploch je bezpočet, ale ne všechny jsou zdarma a dobře vidět. Ovšem zadní strany autobusů - to je jiná!
Díky tomu, že společnost ZDAR provozuje autobusovou dopravu, jsme mohli připravený vizuál pro náborové kampaně využít také jako polep zadní strany jejích pravidelných linek.
Kromě toho, že tyto plochy jsou pro firmu zdarma, je třeba zmínit i další výhodu: vybrané spoje se pohybují v místech s vysokou koncentrací lidí a navíc opakovaně, takže tento typ HR marketingu je pro ZDAR jako dělaný.
Ačkoli žijeme v online době, tištěné propagační materiály mají pořád svoji váhu.
A tak podporujeme brand firmy i tímto způsobem, ať už se jedná o letáčky, roll-upy a inzerci v periodikách, jako je MF Dnes či městské zpravodaje, anebo o přenosné reklamní poutače.
Prostřednictvím tohoto programu zajišťujeme pro klienta pravidelný a dlouhodobý marketingový rozvoj jeho projektu a zároveň garanci kapacit našeho marketéra, který projekt vede, zaštiťuje a komunikuje. Jeho úkolem je také příprava, plnění a vyhodnocování mediaplánu neboli harmongramu konkrétních marketingových aktivit na míru na určité období.
Samozřejmostí je i průběžné reportování - klientovi pravidelně zasíláme marketingový report, kde najde okomentované grafy návštěvnosti svého webu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd.
V rámci tvorby webu zajišťujeme také služby v oblasti hostování stránek. Klientům garantujeme pravidelné bezpečnostní audity, dostupnost služeb SLA 99,9 %, zálohování v pravidelných intervalech, webové rozhraní pro administraci služeb a vyhrazený prostor pro web ve výši 50 GB s možností rozšíření o další balíčky prostoru navíc.
Naše doménové služby s garancí digitální bezpečnosti zahrnují DNSSEC, SSL, DKIM, SPF, DMARC a IPv6.