Pro strojírenskou společnost ADOZ z Bystřice nad Pernštejnem jsme připravili čtyři sady kampaní na pracovní pozice technologa, operátora výroby, seřizovače CNC strojů a skladníka. Po grafické stránce jsme se drželi korporátního stylu firmy, ale inzeráty jsme navíc okořenili trochou vtipu. ;) Protože NUDA se u nás nenosí!
Mimo to jsme klientům pomohli s úpravami sekce Kariéra na webu (včetně kontaktního formuláře) a připravili jsme kampaně na sociálních sítích, které jsme jako vždy průběžně optimalizovali a vyhodnocovali.
Společnost patří mezi největší distributory strojních součástí na území České republiky. Dodává ložiska a příslušenství, výrobky pro přenos výkonu, spojky, řetězové převody, řemenové převody, hadice, kolečka, maziva, lepidla, těsnící prvky a nářadí.
Letáčky, billboardy, rollupy, a další tištěné materiály - i tato forma podpory je pro firmu velmi důležitá. A tak v duchu jednotného vizuálního stylu a v barvách loga jsme postupně připravili různé merkantilie, které firmě pomáhají ke získávání nových pracovních sil.