S tímto projektem jsme začali z gruntu.
Korporátní styl Obuvi Halouzka spočíval v navržení vhodné kombinace barev, výběru fontu a grafického znázornění podoby loga. Značka je snadno zapamatovatelná díky grafické symetrii, tři tečky zase značí široký sortiment produktů.
Následovala tvorba propracovaného e-shopu, jehož největší předností je sofistikované napojení na skladový systém WinFAS, provázání s porovnávači zboží jako je Heuréka, Zbočí či Glami a možnosti platby (nejen) on-line kartou prostřednictvím PayU.
Co to pro nás znamená? Správa PPC kampaní a zbožových vyhledávačů (Zboží, Heuréka), linkbulding čili tvorba zpětných odkazů nebo copywriting - psaní textů. U toho se kolikrát i přiučíme a pobavíme. Třeba jako onehdy, když jsme psali o mokasínech a kozačkách.
Tak hurá na nákupy!